Publika PC Press-a i stručni žiri su izabrali najbolje sajtove, aplikacije i naloge na društvenim mrežama u 2020 godini.
Publika PC Press-a i stručni žiri su izabrali najbolje sajtove, aplikacije i naloge na društvenim mrežama u 2020 godini.
Forbes Srbija je digitalno izdanje renomiranog globalnog medijskog brenda koji se bavi poslovnim i ekonomskim vestima, analizama, intervjuima i listama najuspešnijih pojedinaca i kompanija. Na sajtu forbes.n1info.rs možete čitati o aktuelnim temama iz oblasti biznisa, inovacija, preduzetništva i društvene odgovornosti, kako u Srbiji i regionu, tako i u svetu. Znajući koliko je upravljanje novcem danas važno, Forbes servisi predstavljaju dragoceni dodatak medijskoj sceni Srbije, a poslovni ljudi sada imaju još jedan vredan resurs za analizu pri donošenju važnih odluka.
Bif.rs je sajt koji se bavi ekonomskim i poslovnim temama u Srbiji i regionu. Na sajtu možete naći vesti, analize, intervjue, kolumne i reportaže iz različitih oblasti privrede, finansija, IT-ja, nauke, politike i društva. Nestrpljivo očekujemo i rezultate akcije Preduzetnik godine. Produžetak sajta je i mesečnik Biznis&Finansije, koji su osnovali nekadašnji novinari magazina Ekonomist, a tu su i povremene Biznis Top publikacije.
Na sajtu biznis.kurir.rs pročitaćete relevantne vesti iz sveta biznisa i finansija, kako u Srbiji, tako i u regionu i svetu. Sajt pokriva različite oblasti, kao što su ekonomija, privreda, tržište, investicije, tehnologija, inovacije, preduzetništvo i društvena odgovornost. Svidele su nam se analize o tržištu stanova u Srbiji, kao i kreditni kalkulatori koji vam realno objašnjavaju koliki su prihodi realno potrebni da biste rešili svoje stambeno pitanje.
Cenzolovka.rs je sajt koji se pretežno bavi pitanjima slobode medija u Srbiji. Sajt je osnovan 2014. godine od strane fondacije Slavko Ćuruvija. Sajt kroz brojne natpise, intervjue pa i karikature prati stanje domaće medijske scene, izveštava o pritiscima i napadima na novinare, analizira medijske zakone i politiku, i promoviše profesionalne i etičke standarde u novinarstvu. Vredi prijaviti se na njihov nedeljni bilten i tako pratiti najvažnija događanja sa medijske scene.
Nedeljnik Vreme se, od osnivanja 1990. godine, bavi aktuelnim političkim, društvenim, ekonomskim i kulturnim temama u Srbiji i svetu. Sajt je produžetak papirnog izdanja, pa na njemu požete čitati najnovije vesti, analize, komentare, intervjue i reportaže iz različitih oblasti. Mnogi tekstovi iz papirnog izdanja raspoloživi su za besplatno čitanje na sajtu, a uz pretplatu možete da pristupite i ostatku sadržaja nedeljnika. Posebno je značajna arhiva svih izdanja lista Vreme od samog početka, što može da pruži odličan uvid u noviju istoriju Srbije.
Partner kategorije
Koliko ste puta samo ovih godina bili u prilici da čujete preporuku: “Brate, uzmi Xiaomi”? Internet prodavnica Mi Srbija je ovaploćenje silnih preporuka i odličnog rada kompanije Xiaomi. Dobro koncipiran nastup na domaćem tržištu zaokružen je odličnim mestom za on-line kupovinu, i to ne samo mobilnih telefona i prateće opreme, već i drugih uređaja, koji se protežu od pumpi i bravica za bicikle, preko četkica za zube i fenova, do robota za kuvanje ili usisavanje. Zajednička odrednica svih njih jeste da su… pametni. Stoga nije čudno da je portal Mi Srbija nagrađen od strane gotovo svih članova žirija maksimalnim ocenama.
Koncept online prodavnica gde se može pronaći sve, od igle do lokomotive, je veoma komplikovano izvesti, pre svega zbog procedura vezanih za isporuku, podršku i reklamacije. Bazzar je uspeo da se izdvoji po veoma kvalitetnoj kombinaciji ponude i pomenutih faktora. Stoga predstavlja jednu od omiljenih destinacija za online kupovinu tehničke robe, hrane i pića, sportske opreme, odeće i obuće, opreme za kancelariju ili automobil… svako će za sebe lako pronaći po nešto.
Dr. Max je veliki lanac apoteka koji posluje ne samo u Srbiji, već i u centralnoj i istočnoj Evropi, u osam zemalja uključujući Češku, Slovačku, Rumuniju, Italiju, Poljsku, Bugarsku, Mađarsku i naravno Srbiju. Internet sajt ovog lanca apoteka je jedna od omiljenih destinacija svih koji žele da iz udobnosti svog doma naruče potrebne lekove i preparate. U Srbiji posluje od 2017. godine, a osim poslovanja putem Interneta, imaju i oko 300 “fizičkih” apoteka širom Srbije. Put do apoteke danas najčešće vodi preko sajta…
Herbalia je česta preporuka naše publike, pa je sasvim jasno da spada u omiljene destinacije kada je u pitanju online kupovina. Reč je o kompaniji koja se bavi ručnom izradom prirodnih proizvoda za negu tela. Kako je reč o proizvodima koji su izrađeni od prirodnih sastojaka, logično je da pobuđuju pažnju i interesovanje kod svih koji žele nešto više od obične kozmetike. U njihovoj ponudi je puno varijanti ručno izrađenih biljnih sapuna, čvrstih šampona, melema, seruma za lice, dezodoransa, maski za lice i pilinga za telo. Prva stanica do lepote!
Zara je dobro poznato ime u svetu mode. Odeća i obuća za žene, muškarce i decu, kao i nameštaj i kućni elementi, te šminka i preparati za negu i lepotu, sve to se može naći u radnjama veoma popularnog brenda, ali i na njihovoj online destinaciji. Stoga ne čudi što je Zara Internet prodavnica jedna od najzanimljivijih i najposećenijih lokacija kada je elektronska trgovina u pitanju. Svako od nas je barem nekoliko puta u životu imao kontakata sa robom ovog brenda, a kod nekih je poseta Zari, fizički ili virtuelno, uvod u svaki novi šoping…
Institut za transfuziju krvi Srbije je jedna od najbitnijih ustanova u ovoj državi, a pozitivno smo iznenađeni njihovim Web sajtom, na kom se može naći obilje korisnih informacija, naročito za potencijalne davaoce. Omogućeno je online zakazivanje davanja krvi, možete da vidite informacije o tekućem stanju zaliha po krvnim grupama, postoje spiskovi lokacija gde je moguće dati krv, uz puno informacija koje se tiču transfuzija. Sve u svemu, važna lokacija koju svako treba da ima na umu!
ePARKING je servis koji obezbeđuje mnoštvo usluga vezanih za parkiranje. Bazira se na konceptu pripejd parking kartice, da bi na toj bazi potom bilo ponuđeno mnogo usluga, od mesečne karte, preko provere da li vam je “izdata” dnevna parking karta (običan čovek to čita kao “da li ste dobili kaznu”) uz mogućnost elektronskog plaćanja, do naručivanja raznih usluga. Parking servis obično ne posmatramo kao mesto inovacija, ali je ova usluga nešto što zaista olakšava funkcionisanje u moderno vreme u saobraćajem prenatrpanim gradovima.
e.Sanduče je elektronski servis za dostavu i plaćanje računa. Reč je o online opciji plaćanja iza koje stoji Infostan, čije se usluge ovim putem mogu svakog meseca plaćati, uz objedinjavanje sa naplatama usluga Telekoma Srbije, koji je dodat na spisak tokom 2023. godine. Na taj način je moguće brzo i lako platiti račune elektronskim putem, bez potrebe da odlazite u banke i pošte i čekate u redovima. Plaćanja su moguća svim vrstama kartica, samo jednim klikom; e.Sanduče može da zapamti broj vaše kartice, pa kod sledećih plaćanja ne morate ni da ga kucate. Podjednako je važno što ovim putem imate brz i precizan uvid u arhivu računa. Nadamo se da će u budućnosti biti ponuđeno i plaćanje drugih računa, recimo za struju…
Gde ćemo večeras? Teško pitanje, a izbor olakšava GIGS TIX, Internet portal koji obaveštava o svim vrstama događaja, prevashodno u Novom Sadu i Beogradu. Pozorišta, festivali, koncerti, sportski događaji, stand up komedija i razne druge manifestacije. O svemu tome dobićete podrobna obaveštenja, i moći ćete da direktno kupite karte. Veoma zanimljiva i korisna lokacija koja će svakome dobro doći u brojnim prilikama.
Centar za promociju nauke (CPN) je 2010. godine osnovalo Ministarstvo nauke Srbije sa zadatkom da promoviše nauku i tehnologiju. Njihovu Internet prezentaciju pratimo od početka i s velikim zadovoljstvom konstatujemo da ona kvalitetno prati aktivnost CPN-a, uz stalno usavršavanje i osavremenjivanje. Zanimljivo je da na sajtu možete besplatno da pročitate i redovne biltene “Elementi”, ali i kupiti izdanja “Uvod u naučno novinarstvo” ili “Naučna komunikacija”. Dobro odredište za svakog ljubitelja nauke.
Tim agencije Chapter 4 PR sprovodi projekat Zdravo dvadesete uz podršku kompanije Galenika. Sjajan i raznovrstan sajt će vam pomoći ako imate zdravstvene probleme, bilo fizičke ili mentalne, a posebno pohvaljujemo obiman deo o prevenciji zdravlja s nizom korisnih saveta. U savetima i odgovorima na vaša pitanja prednjači “Gala”, svojevrsni asistent koji će vam sve razjasniti… i to u poverenju.
Univerzitetska biblioteka “Svetozar Marković” predstavila je javnosti prvi, u potpunosti pretraživ, korpus digitalizovanih istorijskih novinskih tekstova sa preko 500.000 stranica na srpskom jeziku, koji obuhvata razdoblje od početka 19. veka do danas. Jednostavnost koja je odlika savremenih pretraživača nudi zaista dobro pretraživanje na tri jezika i u oba pisma. Vrlo funkcionalna, a jednostavna alatka – isprobajte sajt Pretraživa.
Zavod za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja obavlja razvojne, savetodavne, istraživačke i druge stručne poslove u predškolskom, osnovnom i srednjem obrazovanju i vaspitanju, a u cilju unapređivanja kvaliteta i razvoja sistema obrazovanja i vaspitanja. Bave se svim aspektima obrazovanja, od najranijeg, do stalnog obrazovanja i unapređenja u karijeri, a sve te aktivnosti su veoma precizno propraćene na sajtu.
Svetska zdravstvena organizacija iznosi podatak da 10 odsto opšte populacije čine osobe sa smetnjama u razvoju i da se taj broj stalno povećava zbog izmenjenih okolnosti u kojima danas živimo u odnosu na naše bake i deke. Humanitarna organizacija Dečje srce već 22 godine pomaže deci i mladima sa smetnjama u razvoju i osobama sa invaliditetom sa željom da niko nikada ne bude sam, zaboravljen i ostavljen. Sajt prati sve aktivnosti ove organizacije, pa možete i vi da se uključite svojim znanjem, podrškom ili barem donacijom.
Kreni-promeni.org je platforma za građanski aktivizam i pokretanje peticija. Pošto pogledate ko stoji iza koje inicijative, koje su njegove vrednosti i misija, izabraćete neku od aktuelnih kampanja i uključiti se podrškom, radom ili donacijom. I sami možete pokrenuti inicijative koje će pomoći da se reše neki problemi koji vas tište. Jednom rečju, sajt je namenjen svima koji žele da učestvuju u kreiranju pozitivnih promena u svojoj zajednici i čitavom društvu.
Građevinski centar MAXIDOM nudi preko 25.000 artikala, ne samo gotovih proizvoda, već i poluproizvoda i materijala za one koji vole ponešto da urade sami. Kupcima je na raspolaganju Internet prodavnica, kao i kontakt centar, putem kojih u nekoliko klikova mogu kupiti proizvode, dobiti dodatne informacije ili profesionalnu podršku stručnog tima.
Što bi neki rekli – fino, a jeftino. Pored pet TDI radija, tu su i četiri dodatne radio stanice, tematski strimovi, ali i “Radiovizija” opcija “gledanja” TDI radija. Naročito preporučujemo ovaj sajt korisnicima iz dijaspore, jer ne zahteva nikakvo plaćanje ni registraciju, a omogućava gledanje i slušanje programa kako na smartfonu, tako i na Android Auto ekranu. Budite oprezni s gledanjem dok vozite!
Putovanja i turizam je sjajan portal posvećen, nikada ne biste pogodili, putovanjima i turizmu. Sadrži priče o najzanimljivijim destinacijama širom sveta, vesti i aktuelne informacije iz sfere turizma, priče o svetskim kuhinjama, zdravstvenom turizmu i tako dalje. Na jednom mestu se nude virtuelni obilasci zanimljivih lokacija, preporuke za putovanja, izdvajaju se najpovoljnije opcije za putovanja, kao i jela i kuhinje, zahvaljujući čemu možete da istražite razne zemlje i kulture, te promislite koja će naredna lokacija biti vaš izbor.
Bookaweb je sajt koji bismo najlakše opisali kao Booking.com za Srbiju i region. Ovde možete dobiti čitav niz informacija i rezervisati smeštaj u mestima širom Srbije. Ukoliko želite da se upustite u prekogranične avanture, na spisku su i destinacije iz Hrvatske, Crne Gore i Bosne i Hercegovine, kao i neke lokacije iz “daljeg” inostranstva. No, najviše listinga je iz naše zemlje i predstavlja pravu riznicu zanimljivih lokacija širom Srbije. Svakako će vas neka od njih privući.
Crno-bela nostalgija je sajt posvećen najboljem, najlepšem i najdražem timu sa ovih prostora – Partizanu (dobro, dobro…)! Predstavlja pravo blago za sve ljubitelje kluba, budući da je na jednom mestu skupljeno more informacija, podataka, dokumenata, slika iz Partizanove istorije. Poseban kuriozitet je da je sajt potpuno nekomercijalan i da predstavlja pravi izraz ljubavi, a ne poslovni projekat na kome bi neko zarađivao. U svakom slučaju, ukoliko vas interesuju informacije o našem Partizanu, ovo je pravi sajt za vas.
Fitpass je neizostavan servis koji mnogi poistovećuju sa teretanama, naročito kada su programeri u pitanju. Reč je o fantastičnom servisu čija je osnovna funkcija da vam obezbedi termine u najrazličitijim ustanovama. Naročito je popularan među ljubiteljima fitnesa, ali je moguće ići u kuglane, na ples, masaže, bazene… Uplatite određeni broj termina i koristite ih po želji, rasporedu i onoliko često koliko vama to odgovara. Samim tim predstavlja izuzetno koristan servis koji je namenjen kako pojedinačnim korisnicima tako i firmama.
Vrlo lep uvid u kompletno stanje svih SBB servisa koje koristite. To uključuje sve račune koje ste platili ili treba da platite, sve pakete koje koristite (Internet, telefon, EON), uključujući i zahteve za prelazak na druge pakete, pa i uređaje koje koristite – iz aplikacije možete da ih restartujete, ako se nešto slučajno zaglavi. Za putnike je posebno atraktivan UNIFON, kojim (uz Internet) možete besplatno da komunicirate s pet povezanih mobilnih telefona.
Moja mBanka – Raiffeisen je vaš kompletni bankar u mobinom telefonu. Ne samo da možete da obavljate sve vrste transakcija, već i da jednokratno povećate limite za plaćanje ako vam je potrena veća suma. Izmena PIN-a, pa čak i apliciranje za keš kredit je vrlo jednostavno i sve je jasno i pregledno. Uz aplikaciju RaiPay, možete i platne kartice da ostavite kod kuće.
Uz Wolt aplikaciju dostava hrane i robe iz prodavnica dobija pravi smisao. Jednostavno, brzo i lako, uz fini program lojalnosti, mesečnu pretplatu za dostavu uz koju možete dosta da uštedite. Pratite kako teče vaša isporuka, pa i gde se tačno nalazi dostavljač. I da, umesto tradicionalnog “toplog obroka”, firma može da uplati zaposlenima vaučere za Wolt dostavu.
Ekonomik je taksi za svaki dan, za vožnje po gradu i van grada. Preko “Brze dostave” možete da naručite šta god vam je potrebno. Služba za dostavu će vam pomoći da preuzmete slušalice sa popravke ili da prosledite neka dokumenta kolegi. Kurir će biti kod vas za oko 15 minuta, a čitava kurirska dostava će trajati manje od sat vremena. Prednost Yandex-a je što sve usluge možete da zakažete i odmah ćete videti kada dolazi taksi ili kurir koga možete da platite i karticom. Glavni adut je, da ponovimo, brzina usluge.
Stranica URIKS je pre svega izuzetno korisna lokacija za sve one kojima je knjigovodstvo posao. Važan sadržaj o zakonima, izmenama zakona, podzakonskim aktima i tumačenjima o poreskoj i knjigovodstvenoj evidenciji veoma ažurno se objavljuje, zajedno sa savetima o primeni. Znajući koliko se kod nas zakoni često menjaju, ne čudi nas odluka Udruženja da baš društvene mreže izaberu kao kanal za distribuciju informacija.
Iako nije nastupala 40 godina, ABBA i dalje ima stotine miliona fanova koji žele da čuju njihovu muziku, ne samo sa CD-ova, već i uživo. Zato je veliki uspeh je postigao sastav ABBA Real Tribute Band. Nastupali su u zemlji i svetu. “Naša” Agnetha Fältskog zove se Milica Jankucić, a Anni-Frid Lyngstad je Ana Nikolić. Kada se pre dve godine “prava ABBA” vratila albumom Voyage i “digitalnim koncertima”, ABBA Real Tribute Band je dobila vetar u leđa. Ako želite da ih čujete i vidite, pođite od njihove Facebook stranice.
Mint Vidi Dalje je medijski projekat koji se bavi informisanjem, edukovanjem i inspirisanjem pre svega mladih ljudi u Srbiji i regionu. Cilj projekta je da podstakne kritičko razmišljanje, kreativnost i inovativnost kod svojih pratilaca. Nastao iz čistog entuzijazma, Mint je svoj život započeo kao stranica na društvenim mrežama, posebno na Instagram-u gde sada ima 36 hiljada pratilaca i visok procenat angažovanosti. Bave se naukom, tehnologijom, kulturom i društvenim pitanjima, ali i problemima koji utiču na naše živote i društvo čiji smo deo. Kreatori ove stranice veruju da je potrebno širiti pozitivne i inspirišuće informacije, naročito pošto su mediji postali polarizovani, prepuni senzacionalizma. Rešavajmo to na zabavan način.
Ana Mihajlovski je medijsko lice koje se vinulo u zvezde “Letećim startom”. Spontano, energično i uvek s osmehom na licu uvodila nas je u svet emisija zabavnog karaktera koje su bile prekretnica za televiziju u Srbiji. Njena pažnja je sada usmerena na sve ono što može uticati na živote građana. Instagram stranica oslikava njene stavove, zalaganja i borbu za važna društvena pitanja. Ana ima jedan od uticajnijih profila na Instagram-u sa preko 97 hiljada pratilaca i visok nivo interakcije sa svojim pratiocima.
Jana Dačović je popularnost stekla video savetima za tinejdžere. Njene teme su šminka, moda, stil, putovanja, hrana, životni stil i zabava. Jana se trudi da ponudi što kreativniji i raznovrsniji sadržaj, deleći vizuelno privlačne fotografije i video-zapise. Poznata je po vedrom i optimističnom duhu, kao i po svojoj kreativnosti i originalnosti.
Dr Katarina Bajec, kao specijalista oftalmologije, radila je u Kliničkom centru Srbije, a šira javnost ju je upoznala 2019. godine kroz emisiju “Zdravo misli”. Na svojoj Instagram stranici Katarina se bavi temama zdravlja, fizičke aktivnosti i životnim savetima, deleći svoje stručno znanje i iskustvo sa svojih 40 hiljada pratilaca. Upoznajte njene dnevne rutine vežbanja i stil zdrave ishrane.
Fotografije pasa koji strpljivo sede, čekajući svoje ljude ispred radnje, kafića, banke, ili pošte, vremenom su postale omiljene Instagram korisnicima i posetiocima stranice Strpljivi psi. Slike slatkih krznenih saputnika na ulicama, donele su novu lepotu nekim možda već više puta viđenim delovima grada. Cilj i svrha je, kako kažu, ljubav i poštovanje životinja, njihova slatka različitost, njihova vernost, večna ljubav i prijateljstvo. Ukratko, “Gradska izložba strpljivih i dragih pasa, da nam ulepša dan”. Stranica postoji od novembra 2022. i za to kratko vreme pobrala je simpatije mnogih. Možda će ovo priznanje pomoći da privuku dodatne pratioce.
Stefan Vuksanović poznatiji kao Mudja otvorio je 2013. godine jedan od najpopularnijih i najstarijih srpskih kanala koji se bavi gejmingom, strimovanjem i vlogovanjem. Mudja je prvi srpski YouTube kanal koji je dostigao milion pretplatnika. Kanal trenutno ima preko dva miliona pretplatnika i preko milijardu pregleda. Na kanalu možete pronaći različite igre, Grand Theft Auto V, Call of Duty: Modern Warfare, Rocket League, Assassin’s Creed: Mirage i mnoge druge, ali i zanimljive podkaste.
Anastasija Grujić je influenserka, blogerka i jutjuberka koja se bavi ženskim temama, kao što su moda, lepota, zdravlje, ljubav, obrazovanje i karijera. YouTube kanal koji je pokrenula 2014. godine ima preko 66 hiljada pretplatnika i skoro šest miliona pregleda. Pre godinu dana pokrenula podcast Sisterhood. Kanal nudi zanimljiv, mladalački i svež sadržaj koji privlači široku publiku različitih uzrasta i interesovanja.
Uz priče o finim starim receptima koji odolevaju vremenu, Buba Ivković, na YouTube-u Mama Buba, natenane, s nekim blaženim mirom u pogledu, glasu i pokretima ruku, sprema stara jela, kao da ima sve vreme ovoga sveta. Upravo taj spori ritam je ono što nam svima očajnički treba u ovom ubrzanom svetu, a skoro 60 hiljada pretplatnika na ovaj YouTube kanal to i potvrđuje. Novosađanka Buba je diplomirani inženjer elektrotehnike, ali se posvetila kuvanju i pripremi tradicionalnih i modernih jela, a za posetioce kuva sa majkom Anom, a ponekad i sa ćerkom.
YouTube kanal Profesor Zec je osnovao cenjeni profesor Filozofskog fakulteta dr Miodrag Zec, koji je unikatan na domaćoj Internet sceni. Ovde se mogu naći snimci razgovora, gostovanja i komentara profesora Zeca, koji na zanimljiv, duhovit i edukativan način analizira aktuelne društvene i ekonomske teme. Kanal je posvećen kritičkom mišljenju, analizi društvenih i ekonomskih fenomena, a posebno edukaciji građana o važnim temama. Takođe je primer kako se može uspešno kombinovati različiti formati i platforme za kreiranje i distribuciju sadržaja koji ima značaj za savremeno društvo.
Srpske Bitke je YouTube kanal koji se bavi istorijom i animiranjem raznih istorijskih događaja, pokušavajući da obuhvati razne periode i učini istoriju zanimljivijom. Za osam godina koliko kanal postoji okupio je preko 85 hiljada pretplatnika i danas ima skoro 20 miliona pregleda. Autor kanala je Filip Petrović, istoričar i animator. Njegova ambicija, koju je i ostvario, jeste da kanal doprinese očuvanju i promovisanju srpske kulturne i nacionalne baštine.
Dr Tijana Prodanović je astrofizičarka i redovna profesorka na Matematičkom fakultetu u Novom Sadu. Ona je uspela da napravi pravu malu revoluciju na TikTok-u i da zainteresuje mlade ljude za astrofiziku, obrađujući naučne teme na zanimljiv i pristupačan način. Sa preko 55 hiljada pratilaca i preko miliona lajkova Tijana, odnosno Dr Cosmic Ray, uči nas o tome zašto je svemir talasast, zašto je na planinama hladnije iako su bliže Suncu, o kometama, sazvežđima, ravnodnevicama i mnogim drugim stvarima. Pored toga što je kanal edukativnog i informativnog karaktera, on je i inkluzivan i inspirativan, jer podstiče mlade ljude, a posebno devojčice i devojke, da se zainteresuju za nauku kao i da veruju u svoje sposobnosti i snove.
Za instant popravljanje raspoloženja pobrinuo se TikTok nalog Halomilice koji ima preko 150 hiljada pratilaca i preko 11 miliona lajkova. Sadržaj koji ovde možete pronaći je humoristički i satirički, a bavi se raznim temama iz svakodnevnog života, poput mode, ljubavi, zdravlja, kulture i društva. Visok nivo interakcije sa publikom, i često odgovaranje na komentare, pravljenje dueta i nadovezivanje na sadržaj drugih kreatora je ono po čemu je ovaj nalog prepoznatljiv. Autor je Aleksa Simić, IT stručnjak. Ima prepoznatljiv stil i glas, koji kombinuje ironiju i duhovitost. Nekada kritičan, ne ustručava se da iznese svoje mišljenje i stavove, kao i da se našali na račun poznatih ličnosti, drugih influensera i trendova.
TikTok profil Laganosp je kreirala Španjolka (da, da, znamo da treba reći Špankinja… ali svi kažu Španjolka) iz Barselone, koja je zaljubljena u Srbiju i domaću hranu, posebno lepinje. Na TikTok-u je počela da objavljuje video-klipove u kojima na duhovit način promoviše svoj restoran “Lagano kod Španjolke” u Smederevskoj Palanci. Dvadeset osmogodišnja Laia Blazquez je posvećena promociji srpske domaće hrane, kroz kombinaciju šarma, humora i ljubavi prema Srbiji. Uspela je da sakupi preko 69 hiljada pratilaca i 1.6 miliona lajkova, čime je dokazala da jezičke prepreke nisu presudne kada je sadržaj vredan.
Zbijanje šala je osnovna tema TikTok naloga Tare Ristić. Poznata po humorističnim videima, gde često pravi podvale sa svojom porodicom, posebno sa ocem. Tara je za vreme karantina otvorila TikTok i sve je krenulo od bake, a na ovoj društvenoj mreži ima preko 666 hiljada pratilaca i 14 miliona lajkova. Nakon urnebesnog snimka sa bakom, koja je samo želela da pomogne unuci, Tara je postala zvezda. Usledili su i novi snimci, kao i nove “žrtve” njenih ludih šala. Tara ne montira materijal i ne priprema scenario, te je svaka reakcija na njene šale potpuno autentična.
Svako ko je kupovao ili održavao automobil zna da je Delta Auto kompanija koja se bavi prodajom i servisiranjem novih i polovnih vozila različitih brendova, među kojima istaknuto mesto zauzimaju BMW, MINI, Honda, KTM, Maserati… Na njihovoj LinkedIn stranici možete pratiti najnovije vesti, ponude, akcije i savete iz sveta automobila, kao i kontaktirati predstavnike kompanije. Linkovi na njihove sajtove i druge kanale mogu biti od velike pomoći pri izboru, nabavci i servisiranju automobila. Zanimljivi su i prilozi kojima se Delta Auto promoviše kao društveno odgovorna kompanija koja podržava razne humanitarne i ekološke projekte.
Bizlife.rs je portal koji se bavi temama iz oblasti biznisa, ekonomije, kulture, sporta i zabave i deo BIZLife platforme, koja obuhvata i časopis, emisiju, podcast i društvene mreže. Sve to se lepo sjedinjuje na njihovoj LinkedIn stranici, gde su izdvojeni linkovi na priče i savete iz različitih sfera poslovanja, a postoji i veza ka njihovoj Facebook stranici. Preletite pogledom po naslovima i atraktivnim slikama, i sigurno ćete naći nešto što vas zanima.
Ako želite da pratite repertoar Narodnog pozorišta, svakako zapratite njihov Twitter nalog. Redovno ćete dobijati informacije o održanim predstavama, premijerama i drugim aktivnostima ove važne kulturne institucije. Ne završava se sve na tekstu – dobijaćete i ekskluzivne fotografije kao i video-sekvence koje će na najlepši način prikazati dostignuća umetnika koji nastupaju na “daskama koje život znače”.
U danima kada svi počinjemo da shvatamo koliko je informatička bezbednost važna i koliko propusti u ovoj oblasti mogu da osakate ne samo poslovanje kompanije, već i čitav sistem jedne države, razmena informacija o IT bezbednosti je imperativ. Forum Bezbedan Balkan okuplja informatičke stručnjake koji traže načine da zaštite svoje sisteme, uče na greškama drugih i opisuju rešenja sa kojima imaju dobra i loša iskustva. Često stižu i linkovi na opširnije analize pojedinih bezbednosnih incidenata, u okruženju i globalno.
Najveća svetska farmaceutska kompanija F. Hoffmann – La Roche Ltd još od svog osnivanja 1896. godine uspešno radi na razvoju inovativnih lekova i dijagnostičkih testova. Koristeći znanje o ljudskom genomu i uključivanjem biotehnologije, među prvima su zakoračili u svet personalizovane medicine. Roche Srbija snažno inicira, podržava i razvija inovativne procedure dijagnostikovanja i lečenja u našoj zemlji. Priznanje Top50 dobijaju za kampanju “Tvoj pogled na svet” koja ima za cilj podizanje svesti o problemima oftalmoloških pacijenata. U okviru kampanje kreiran je sajt tvojpogled.rs sa posebnim opcijama za podešavanje izgleda ekrana za slabovide i osobe sa oštećenim vidom. Alatke na ovom sajtu omogućavaju različite opcije izgleda ekrana, povećanje razmaka između reči i slova, kao i filtere na slikama koji značajno pomažu slabovidim osobama.
Forma Ideale je moderna i društveno odgovorna kompanija, lider u proizvodnji pločastog nameštaja. Odavno su prepoznali značaj digitalizacije poslovnih procesa i neophodnost prisustva na digitalnim kanalima komunikacije. Prisutni su na svim Internet platformama i stotinama hiljada svojih kupaca pružaju laku, brzi i bezbednu kupovinu, ali i značajnu edukaciju o uređenju životnog i radnog prostora. Iako izvoze većinu svoje proizvodnje, veoma su posvećeni domaćem tržištu.
Austrijska drogerija dm postoji već 40 godina. Kupcima u 12 zemalja širom Evrope nudi proizvode vodećih brendova iz segmenta lepote i zdravlja, nege, domaćinstva i ishrane. Izrasla iz male kompanije koju je osnovao Ginter Bauer, dm je danas vodeća drogerija u Evropi i zapošljava više od 60.000 ljudi. Zadovoljstvo korisnika je njihov osnovni cilj, a digitalizacija poslovnih procesa je put ka tom cilju. Shvatili su da je Internet njihov najbolji prodavac i kreirali e-prodavnicu i aplikaciju po najvišim tehnološkim standardima. Odlično dizajnirani sajt i aplikacija, jednostavna navigacija i bezbedna kupovina čine da se korisnici rado vraćaju u digitalni dm. Prisutni su na društvenim mrežama gde kroz društveno odgovorne akcije šire svoju zajednicu.
Izlazeći iz okvira standardne bankarske komunikacije, Addiko banka je akcijom “Ne pecaj se” ukazala na sve prisutnije Internet prevare, s ciljem da edukuje javnost o tome kako prepoznati i kako se zaštiti od opasnih phishing napada na Internetu. Pod sloganom “Ovo nije prevara, ovo je vežba”, sproveli su opsežnu kampanju postavljajući na Internet kanalima “mamce”, banere sa primamljivim porukama i zabeležili desetine hiljada klikova lakovernih korisnika. Srećom, iza ovog “pecanja” nije bila zloupotreba već edukacija. Linkovi su vodili na stranice Addiko banke sa veoma korisnim informacijama o tome kako prepoznati phishing znake i kako se zaštititi. Kada nešto izgleda suviše dobro da bi bilo istinito, upravo i nije istinito je poruka ove kampanje koja je, pored nagrade Top50, već dobila više priznanja kao najkorisnija kampanja na Internetu.
Sajt maxi.rs i aplikacija Moj Maxi su, po oceni Top50 žirija, najbolji on-line supermarket u našoj zemlji. Veliku konkurenciju u ovom segment Internet poslovanja prevazišli su ne samo dizajnom i tehničkom izuzetnošću, već pre svega nizom pogodnosti koje pružaju svojim on-line kupcima. Personalizovane ponude, pomoć pri kreiranju šoping liste, kućna dostava svakim danom uključujući vikend i praznike, plaćanje karticama pri naručivanju ili preuzimanju samo su neke od pogodnosti koje izdvajaju Maxi online servise.
Sales Snap je rešenje za automatizaciju poslova u sektoru marketinga. Pažljivo planiranje i vođenje kampanje u svetu digitalnih komunikacija više nije moguće bez snažne podrške marketinških alata koji optimizuju poslove i lako se integrišu u poslovne sisteme klijenata. Kompanija New Look Entertaiment LLC upravo takvo rešenje kreirala, omogućavajući marketarima da sve poslove obavljaju na jednom mestu. Seles Snap je SaaS rešenje koje korisnicima omogućava povećanje prodaje kroz automatizaciju svih procesa kreiranja marketinškog nastupa. Segmentacija tržišta, gejmifikacija, komunikacija porukama na više platformi, kreiranje lidova i praćenje ponašanja kupaca uz poštovanje GDPR-a, samo su neke od opcija koje obezbeđuje ovaj servis, najbolji digitalni marketing asistent u 2023. godini.
Predstavljamo news sajt na engleskom jeziku, namenjen strancima koji žive i rade u Srbiji. Sajt ih redovno i nepristrasno informiše o ekonomskim i političkim temama. Deo je Color Press grupacije i, zajedno sa istoimenim štampanim izdanjem magazina i desetinama događaja koje organizuju, snažno integriše strance u naš kulturološki prostor. Nagradu su dobili zbog kvaliteta i značaja sadržaja koji emituju. Zbog propozicija TOP50 nisu mogli da učestvuju u redovnim kategorijama, ali itekako zaslužuju priznanje za kvalitet.
Pre tačno godinu dana emitovana je prva epizoda podkasta “Dva i po psihijatra”, proizvod kuće Podmedia. Savršen zvuk, odlična slika i vrhunska produkcija su odmah izdvojili ovaj podkast od drugih, ali popularnost i ogromnu gledanost zavredeli su pre svega sadržajem. Pravi psihijatri, lekari sa diplomama iz ove grane medicine, na popularan način govore o značaju mentalnog zdravlja i mnogobrojnim psihološkim problemima. Odgovorno odmeravajući svaku izgovorenu reč, kreiraju kvalitetne priče o temama o kojima se ćuti.
Najveći ekološki pokret na Balkanu od 2019. godine vodi “bitku” za zdrav vazduh i zdravu životnu sredinu. U jednoj od nezagađenijih sredina na Balkanu, glasno ukazuju na vazduh koji se vidi, smeća po naseljima i pored puteva, ugrožavanje zelenih površina i druge ekološke probleme. Aero zagađenje svake godine odnese čitav jedan grad a, iako to svi znamo, malo je onih koji su spremni da ulože trud i vreme kako bi se nešto izmenilo. Eko straža sa preko 100K pratilaca na Facebook stranici donosi informacije o zagađenju, ali paralelno organizuje akcije za poboljšanje kvaliteta životne sredine čišćenjem zapuštenih prostora ili sadnjom drveća. Pratioci im tu pažnju nesebično vraćaju, u ovom slučaju glasovima zahvaljujuć kojum su suvereno osvojili Nagradu publike.
Ovaj veb sajt koristi samo kolačiće neophodne za funkcionisanje. Ukoliko kliknete na dugme „Potvrdi“ ili nastavite da koristite ovaj veb sajt, saglasni ste sa korišćenjem kolačića. Za više informacija kliknite na Politiku privatnosti.