Aktuelnost tvitova Marka Somborca, a pre svega njegovih kratkih stripova, čine ga više od odličnog političkog tviteraša. Sem toga, Somborac se i dalje kreće u nekadašnjih 140 karaktera i dokazuje da se rečit može biti i u kratkoj formi.
Kategorija
Aktuelnost tvitova Marka Somborca, a pre svega njegovih kratkih stripova, čine ga više od odličnog političkog tviteraša. Sem toga, Somborac se i dalje kreće u nekadašnjih 140 karaktera i dokazuje da se rečit može biti i u kratkoj formi.
Ostali dobitnici iz ove kategorije
Dovoljno je da verujete da je vaša ideja jedinstvena i inovativna, redovno prateći Facebook stranicu pokrenisezaposao! Za sve buduće preduzetnike ovo je prava adresa da se informišu i, uz pomoć FilipMoris i ENECO-a, realizuju svoju poslovnu ideju. Korisni saveti, inspirativne priče preduzetnika koji su uspešno realizovali poslovne ideje, stalne akcije “Pokreni se”, interakcija sa pratiocima, fotografije i video zapisi, doprineli su odluci stručnog žirija i PC Press-a da ova Facebook stranica pobedi u kategoriji Društvenih mreža.
Za trojicu glumaca Državnog posla, Dimitrija Banjca, Nikolu Škorića i Dejana Ćirjakovića, slava bi bila obezbeđena na YouTube kanalu, čak i da njihovu emisiju nije preuzela Radio Televizija Vojvodina. “Državni posao” ima preko 208 hiljada registrovanih korisnika, a pojedine epizode i preko 550 hiljada prikaza. Popularne teme u domaćem, socijalističkom miljeu, obrađene na njihov, jedinstven način prevagnuli su kod stručnog žirija i PC Press-a za nagradu u kategoriji Društvenih mreža.
Interaktivnost sa čitaocima i pratiocima ove Facebook stranice opredelilo je žiri prilikom donošenja odluke. Nepretencioznim sadržajem, ali i adekvatnim porukama u pravo vreme, kao i odličnim fotografijama, ova Facebook stranica dobro gradi brend BarcaffeEspresso.
Ako ste redovan pratilac društvenih mreža, ali i veliki zaljubljenik u staru, dobru, pisanu reč na papiru, Booka je prava Facebook stranica za vas. Da li želite da prvi pročitate odlomak romana koji tek izlazi, ili da saznate nešto više o vašem omiljenom piscu, o novim izdanjima, da podelite svoja iskustva i recenzije knjiga… Sve se nalazi na ovoj stranici.
I da niste zaljubljenik fashion&beauty segmenta tržišta, nakon prvog pogleda na ovu Facebook stranicu steći ćete utisak profesionalnog pristupa društvenim mrežama. Kreativan doprinoseći magazinu Grazia kroz Facebook stranicu, a pri tom prateći modne i kozmetičke trendove, GraziaSrbija ima odlično izgrađenu i vernu čitalačku publiku.
Aurakozmetika zna koliko su fotografije važne za njihov biznis, i koristi ih na Instagram-u efektno, bez ponavljanja, s kratkim i adekvatnim tekstom koji ih prati i dovoljnim brojem heštegova. Video zapisi i druge vizuelne animacije veoma koriste atraktivnosti sadržaja.
IKEA na pravi način koristiti snagu Instagram-a. Jednostavnost i funkcionalnost koju ovaj brend neguje, istaknuta je kako na fotografijama, tako i u video sadržaju. Heštegovi ovog profila su redovni, kao i stranice na kojima pratioci mogu da dobiju dodatne informacije. IKEA aktivno komunicira s pratiocima, stalnim i budućim kupcima, a sve to teče nepretenciozno i prijatno je za oko.
Zanimljiv pristup jednoj poslovnoj mreži, kao što je LinkedIn, izdvojio je BelMedic od ostalih predloga u ovoj kategoriji. Sadržaj se redovno ažurira, i tematski je usklađen sa “sezonom” u oblasti medicine. Najnovija medicinska istraživanja, praktični saveti i informativni sadržaji čine BelMedic-ov LinkedIn nalog ekskluzivnim i veoma prepoznatljivim.
Dosledan pratiocima i svom imidžu, Vlado Georgiev ima preko 630 hiljada pratilaca. Popularnost udružena sa otvorenošću u iznošenju stavova o uobičajenim stvarima izdvojio je ovaj Twitter nalog od drugih.
Autentičnost je glavni adut popularnih YouTube kanala, a nju je Kesić u emisiji “24 minuta” neosporno izgradio. Pojedini delovi emisija imaju i preko 400 hiljada pregleda, dok zvaničan kanal ima blizu 80.000 registrovanih korisnika. Sadržaj i reski, satirični humor izdvajaju ovaj kanal iz mnoštva i omogućavaju da ove emisije gledate kad poželite, umesto da pasivno sedite ispred TV ekrana. A statistike kažu da ogroman broj gledalaca preferira upravo takav pristup zabavi…
Ovaj veb sajt koristi samo kolačiće neophodne za funkcionisanje. Ukoliko kliknete na dugme „Potvrdi“ ili nastavite da koristite ovaj veb sajt, saglasni ste sa korišćenjem kolačića. Za više informacija kliknite na Politiku privatnosti.