Dosledan pratiocima i svom imidžu, Vlado Georgiev ima preko 630 hiljada pratilaca. Popularnost udružena sa otvorenošću u iznošenju stavova o uobičajenim stvarima izdvojio je ovaj Twitter nalog od drugih.
Kategorija
Dosledan pratiocima i svom imidžu, Vlado Georgiev ima preko 630 hiljada pratilaca. Popularnost udružena sa otvorenošću u iznošenju stavova o uobičajenim stvarima izdvojio je ovaj Twitter nalog od drugih.
Ostali dobitnici iz ove kategorije
Dovoljno je da verujete da je vaša ideja jedinstvena i inovativna, redovno prateći Facebook stranicu pokrenisezaposao! Za sve buduće preduzetnike ovo je prava adresa da se informišu i, uz pomoć FilipMoris i ENECO-a, realizuju svoju poslovnu ideju. Korisni saveti, inspirativne priče preduzetnika koji su uspešno realizovali poslovne ideje, stalne akcije “Pokreni se”, interakcija sa pratiocima, fotografije i video zapisi, doprineli su odluci stručnog žirija i PC Press-a da ova Facebook stranica pobedi u kategoriji Društvenih mreža.
Za trojicu glumaca Državnog posla, Dimitrija Banjca, Nikolu Škorića i Dejana Ćirjakovića, slava bi bila obezbeđena na YouTube kanalu, čak i da njihovu emisiju nije preuzela Radio Televizija Vojvodina. “Državni posao” ima preko 208 hiljada registrovanih korisnika, a pojedine epizode i preko 550 hiljada prikaza. Popularne teme u domaćem, socijalističkom miljeu, obrađene na njihov, jedinstven način prevagnuli su kod stručnog žirija i PC Press-a za nagradu u kategoriji Društvenih mreža.
Interaktivnost sa čitaocima i pratiocima ove Facebook stranice opredelilo je žiri prilikom donošenja odluke. Nepretencioznim sadržajem, ali i adekvatnim porukama u pravo vreme, kao i odličnim fotografijama, ova Facebook stranica dobro gradi brend BarcaffeEspresso.
Ako ste redovan pratilac društvenih mreža, ali i veliki zaljubljenik u staru, dobru, pisanu reč na papiru, Booka je prava Facebook stranica za vas. Da li želite da prvi pročitate odlomak romana koji tek izlazi, ili da saznate nešto više o vašem omiljenom piscu, o novim izdanjima, da podelite svoja iskustva i recenzije knjiga… Sve se nalazi na ovoj stranici.
I da niste zaljubljenik fashion&beauty segmenta tržišta, nakon prvog pogleda na ovu Facebook stranicu steći ćete utisak profesionalnog pristupa društvenim mrežama. Kreativan doprinoseći magazinu Grazia kroz Facebook stranicu, a pri tom prateći modne i kozmetičke trendove, GraziaSrbija ima odlično izgrađenu i vernu čitalačku publiku.
Aurakozmetika zna koliko su fotografije važne za njihov biznis, i koristi ih na Instagram-u efektno, bez ponavljanja, s kratkim i adekvatnim tekstom koji ih prati i dovoljnim brojem heštegova. Video zapisi i druge vizuelne animacije veoma koriste atraktivnosti sadržaja.
IKEA na pravi način koristiti snagu Instagram-a. Jednostavnost i funkcionalnost koju ovaj brend neguje, istaknuta je kako na fotografijama, tako i u video sadržaju. Heštegovi ovog profila su redovni, kao i stranice na kojima pratioci mogu da dobiju dodatne informacije. IKEA aktivno komunicira s pratiocima, stalnim i budućim kupcima, a sve to teče nepretenciozno i prijatno je za oko.
Zanimljiv pristup jednoj poslovnoj mreži, kao što je LinkedIn, izdvojio je BelMedic od ostalih predloga u ovoj kategoriji. Sadržaj se redovno ažurira, i tematski je usklađen sa “sezonom” u oblasti medicine. Najnovija medicinska istraživanja, praktični saveti i informativni sadržaji čine BelMedic-ov LinkedIn nalog ekskluzivnim i veoma prepoznatljivim.
Aktuelnost tvitova Marka Somborca, a pre svega njegovih kratkih stripova, čine ga više od odličnog političkog tviteraša. Sem toga, Somborac se i dalje kreće u nekadašnjih 140 karaktera i dokazuje da se rečit može biti i u kratkoj formi.
Autentičnost je glavni adut popularnih YouTube kanala, a nju je Kesić u emisiji “24 minuta” neosporno izgradio. Pojedini delovi emisija imaju i preko 400 hiljada pregleda, dok zvaničan kanal ima blizu 80.000 registrovanih korisnika. Sadržaj i reski, satirični humor izdvajaju ovaj kanal iz mnoštva i omogućavaju da ove emisije gledate kad poželite, umesto da pasivno sedite ispred TV ekrana. A statistike kažu da ogroman broj gledalaca preferira upravo takav pristup zabavi…