Kategorija

Društvene mreže

2014.
twitter.com/MetalacPosudje

Možda ne biste pomislili da jedan brend kao što je ovaj može da izazove toliko pozitivnih komentara, jer ipak se radi o relativno uskoj potrošačkoj kategoriji kao što je posuđe, ali Metalcu je to pošlo za rukom. Šerpe su duhovite i druželjubive, tave su strava, a tiganji se pojave na adresi tviteraša onda kada Metalac primeti da je vreme za promenu. Tu su i saveti koji pomažu onima manje ili više spretnim u kuhinji, ali i obaveštenja o svim akcijama ove kompanije. Sve su to razlozi što su tufnaste šerpe mnogima na timeline-u.

Ostali dobitnici iz ove kategorije

Društvene mreže

Ovaj veb sajt koristi samo kolačiće neophodne za funkcionisanje. Ukoliko kliknete na dugme „Potvrdi“ ili nastavite da koristite ovaj veb sajt, saglasni ste sa korišćenjem kolačića. Za više informacija kliknite na Politiku privatnosti.