Kategorija

LinkedIn

2019.

Sofisticiran, moderan i kvalitetan – su sinonimi kojima Mona opisuje suštinu svog brenda. Od svog nastanka 1989, pa sve do danas, Mona je imala jedinstvenu viziju da svojim kupcima pruži mogućnost kvalitetnog i modernog odevanja u skladu sa vodećim svetskim trendovima. Na njihovoj LinkedIn stranici mogu da se pronađu sve važne informacije koje kompanija želi da komunicira sa svojim pratiocima, bilo da su u pitanju njihovi proizvodi, akcije ili oglasi za posao i stručne prakse kojim podržava mlade ljude i pruža im priliku da steknu prva radna iskustva. Dugoročno zadovoljstvo kupaca je misija kompanije Mona od prvog dana te ne pravi kompromise kada su kvalitet i dizajn u pitanju.

Ostali dobitnici iz ove kategorije

LinkedIn

Ovaj veb sajt koristi samo kolačiće neophodne za funkcionisanje. Ukoliko kliknete na dugme „Potvrdi“ ili nastavite da koristite ovaj veb sajt, saglasni ste sa korišćenjem kolačića. Za više informacija kliknite na Politiku privatnosti.