Kategorija

LinkedIn

2019.


Pobednik kategorije

HEINEKEN kompanija u Srbiji je neprestano fokusirana na rast svog poslovanja u ekonomskom, održivom i društveno odgovornom smislu, kao i pružanju najbolje moguće usluge svojim potrošačima. To se sve ogleda i na njihovim društvenim mrežama, a najviše na LinkedIn profilu koji okuplja preko sedam hiljada pratilaca. Kompanija zna koliko su u današnje vreme društvene mreže važne, pogotovo mladim naraštajima, pa LinkedIn koriste za aktivno pronalaženje nove radne snage i regrutaciju u svoje redove. Sebe predstavljaju realnim pričama o zaposlenima, kroz dobro osmišljene fotografije i video zapise. Kompanija pametno kombinuje fotografiju, video zapise, opise u postovima kao i haštegove što je rezultiralo da se žiri opredeli da baš HEINEKEN Srbija bude pobednik među LinkedIn profilima.

Ostali dobitnici iz ove kategorije

LinkedIn

Ovaj veb sajt koristi samo kolačiće neophodne za funkcionisanje. Ukoliko kliknete na dugme „Potvrdi“ ili nastavite da koristite ovaj veb sajt, saglasni ste sa korišćenjem kolačića. Za više informacija kliknite na Politiku privatnosti.