Kategorija

Digital Experience

2024.

Od male porodične trgovine osnovane početkom devedesetih godina do danas Univerexport je postao vodeći domaći maloprodajni lanac, sa preko 200 objekata. U njihovoj strategiji se na prvim mestu ističe zadovoljstvo kupaca kvalitetom robe i usluga. Nagradu dobijaju za izvanredno osmišljen i realizovan projekat digitalnog nastupa na društvenim mrežama, čime je potvrđena uspešna strategija brendiranja i komunikacije sa potrošačima. Kreativni i relevantni sadržaji, autentičan pristup i konstantna interakcija sa publikom učinili su Univerexport prepoznatljivim brendom u digitalnom okruženju. U sklopu nagrade obuhvaćena je i Univerexport Online Elakolije prodavnica.  Responzivni dizajn i logičan interfejs kupcima omogućavaju jednostavno snalaženje, odabir artikala i poručivanje. Obezbeđeni su svi načini plaćanja, i online i pouzećem, a za potpuno korisničko iskustvo vredno je pomenuti mogućnost izbora termina isporuke kupljenih proizvoda. Zahvaljujući strateškom pristupu i prilagođavanju digitalnim trendovima, Univerexport gradi poverenje potrošača i postavlja standarde u komunikaciji domaćih maloprodajnih lanaca na društvenim mrežama.

Ostali dobitnici iz ove kategorije

Digital Experience

Ne postoje drugi učesnici u ovoj kategoriji

Ovaj veb sajt koristi samo kolačiće neophodne za funkcionisanje. Ukoliko kliknete na dugme „Potvrdi“ ili nastavite da koristite ovaj veb sajt, saglasni ste sa korišćenjem kolačića. Za više informacija kliknite na Politiku privatnosti.