Kategorija

Digital Safety

2023.

Izlazeći iz okvira standardne bankarske komunikacije, Addiko banka je akcijom “Ne pecaj se” ukazala na sve prisutnije Internet prevare, s ciljem da edukuje javnost o tome kako prepoznati i kako se zaštiti od opasnih phishing napada na Internetu. Pod sloganom “Ovo nije prevara, ovo je vežba”, sproveli su opsežnu kampanju postavljajući na Internet kanalima “mamce”, banere sa primamljivim porukama i zabeležili desetine hiljada klikova lakovernih korisnika. Srećom, iza ovog “pecanja” nije bila zloupotreba već edukacija. Linkovi su vodili na stranice Addiko banke sa veoma korisnim informacijama o tome kako prepoznati phishing znake i kako se zaštititi. Kada nešto izgleda suviše dobro da bi bilo istinito, upravo i nije istinito je poruka ove kampanje koja je, pored nagrade Top50, već dobila više priznanja kao najkorisnija kampanja na Internetu.

Ostali dobitnici iz ove kategorije

Digital Safety

Ne postoje drugi učesnici u ovoj kategoriji

Ovaj veb sajt koristi samo kolačiće neophodne za funkcionisanje. Ukoliko kliknete na dugme „Potvrdi“ ili nastavite da koristite ovaj veb sajt, saglasni ste sa korišćenjem kolačića. Za više informacija kliknite na Politiku privatnosti.