Od male porodične trgovine osnovane početkom devedesetih godina do danas Univerexport je postao vodeći domaći maloprodajni lanac, sa preko 200 objekata. U njihovoj strategiji se na prvim mestu ističe zadovoljstvo kupaca kvalitetom robe i usluga. Nagradu dobijaju za izvanredno osmišljen i realizovan projekat digitalnog nastupa na društvenim mrežama, čime je potvrđena uspešna strategija brendiranja i komunikacije sa potrošačima. Kreativni i relevantni sadržaji, autentičan pristup i konstantna interakcija sa publikom učinili su Univerexport prepoznatljivim brendom u digitalnom okruženju. U sklopu nagrade obuhvaćena je i Univerexport Online Elakolije prodavnica. Responzivni dizajn i logičan interfejs kupcima omogućavaju jednostavno snalaženje, odabir artikala i poručivanje. Obezbeđeni su svi načini plaćanja, i online i pouzećem, a za potpuno korisničko iskustvo vredno je pomenuti mogućnost izbora termina isporuke kupljenih proizvoda. Zahvaljujući strateškom pristupu i prilagođavanju digitalnim trendovima, Univerexport gradi poverenje potrošača i postavlja standarde u komunikaciji domaćih maloprodajnih lanaca na društvenim mrežama.